آخرین اخبار
کد مطلب: 147019
حجت الاسلام رحماني ؛
حضرت زهرا (س) نه تنها براي زنان بلکه براي مردان نيز الگوي مناسبي است
تاریخ انتشار : 1401/09/18
نمایش : 305
امام جمعه شهرستان لردگان گفت : حضرت زهرا (س) در دفاع از امام معصوم و ظلم ستيزي در دفاع از حق براي همه مردان جامعه بشري الگو است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حضرت حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته ضمن عرض تسليت شهادت دُخت نبي مکرم اسلام گفت : حضرت زهرا (س) نه تنها براي زنان بلکه براي مردان نيز الگوي مناسبي است.

حضرت زهرا (س) در دفاع از امام معصوم و ظلم ستيزي در دفاع از حق براي همه مردان جامعه بشري الگو است. يکي از اقدامات مهم حضرت زهرا (س) بعد از رحلت رسول اکرم (ص)، تبيين چهره منافقين که بدترين دشمنان اسلام بوده و هستند و حکومت بر مردم را به ناحق به دست گرفته بودند.

وي افزود : آن حضرت با حضور ميداني خود،و خطبه ها و حتي گريه هاي خود به روشنگري مردم در شناخت چهره حقِ امام معصوم و افشا چهره نفاق پرداختند.
 
خطيب جمعه لردگان در خطبه دوم ضمن تقدير و تشکر از هيأت،جوانان و مساجد در برگزاري مراسم و سپاسگزاري از روحانيون و مبلغين و ذاکرين اهل بيت در اداره محافل و مجالس عذا انشالله مغبول درگاه احديت قرار بگيرد.
 
وي اشاره داشت: با همه حوادث و رخداد هاي تلخ دو ماهه اخير در کشور،همچنان مهم ترين دغدغه مسئولان کشور و دولت مردان مجاهد و مردمي و مجلس انقلابي، معشيت مردم و رفع مشکلات اقتصادي و از بين بردن تورم و بيکاري در کشور است و نا اميد کردن دشمن از تحريم و فشار هاي اقتصادي است.
 
رحماني افزود : در هيچ شرايطي مطالبه گري در نهاد امامت جمعه تعطيل نخواهد شد، بنابراين اين جانب وظيفه ميدانم از دولت محترم و مجلس انقلابي که در تخصيص اعتبار و تأمين مالي پروژه هاي عمراني و اشتغال زايي کشور، به خصوص استاندار محترم و نماينده محبوب شهرستان در مجلس تقديروتشکر کنم.
 
سپاه قهرمان درعرصه سازندگي کشور افتخار آفريني کرده است / تعجب ميکنم که چرا بعضي مسئولين شهرستاني تا اسم سپاه مي آيد، حساسيت پيدا مي کنند

وي ادامه داد : به ويژه آنکه با دعوت از سپاه قهرمان که در عرصه سازندگي کشور افتخار آفريني کرده است و در شهرستان ماهم قرارگاه سازندگي و هم قرارگاه محروميت زدائي اقدامات ارزشمند را آغاز نموده و پروژه هايي که سي سال تعطيل شده است احيا کردند.
 
حجت الاسلام رحماني اظهار داشت : از مسئولين محترم شهرستان و مديران کل درخواست مجدانه دارم با پيگيري دريافت اعتبارات تخصيصي در سفر رياست محترم جمهوري و اعتبارات تخصيص سالانه به تکميل پروژه ها اقدام جدي تري داشته باشند،و از مردم،جوانان،بسيجيان و سپاه در حل مشکلات جامعه استفاده کنند.

وي افزود : تعجب ميکنم که چرا بعضي مسئولين شهرستاني تا اسم سپاه مي آيد،حساسيت پيدا ميکنند،خوب برويد قرص ضد حساسيت ميل کنيد و خودتان را درمان کنيد،شما بيماريد و خود متوجه نيستيد،بايد بفهميد معني اين جمله حضرت امام(ره) که ميفرمايند: اگر سپاه نبود کشور نبود،نه در جنگ و دفاع فقط،بلکه در اقتصاد و رسيدگي به محرومان و حل ساير مشکلات کشور سپاه توانمند ترين است.
 
بدانيم که مخالفت با دولت و مسئولان و دستگاه هاي اجرايي کشور منفعتي ندارد

رحماني گفت : اما خطاب به دشمانان و آناني که با اين حوادث اخيربه دنبال سوريه سازي ايران و براندازي نظام بودند و بعضي ها با توهين به مقدسات ديني ، پرچم و شهدا و از همه مهم تر جان ملت ، يعني رهبري که جانم فداي او باد ، يک تذکر و يک آينده نگري را عرض کنم که ، بدانيم که مخالفت با دولت و مسئولان و دستگاه هاي اجرايي کشور منفعتي ندارد.

اگر به حق باشد ولي مخالف با نظام اسلامي که حرم ملت مسلمانان ايران است و مخالفت با رهبري که جلوه بارز نفاق و مصداق کفر و بي ديني است به هيچ وجه قابل تحمل نيست امروز رهبري مصداق بارز ولايت الله و عشق به او عشق به امام زمان(عج) است و مخالفت با او مخالفت با امام زمان و رسول الله و ائمه اطحار است.
 
رحماني در پايان خاطر نشان کرد : فکر نکند ما اسلحه اي که به دست آورديم به راحتي به زمين خواهيم گذاشت،ما تا تمام فرزندان و قاتلين حضرت زهرا و امام حسين (ع) و شهدا را اسير نکنيم، سلاح را از دست نخواهيم داد.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس